Detaljan opis pozicije

Pozicija: Specijalista za upravljanje životnim ciklusom igrača - Kenija
Sektor: Direkcija Poslovni procesi
Lokacija: Beograd
Ističe: 02.05.2025
 

Kompanija Mozzart, najveći priređivač igara na sreću u Jugoistočnoj Evropi, zastupljena je na teritoriji Srbije, Malte, Rumunije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Hrvatske, Kenije, Nigerije. Sa više od 1.000 uplatnih mesta i oko 5.000 zaposlenih apsolutni smo regionalni lider u ovoj privrednoj grani. Naša poslovna politika zasnovana je na modernim principima poslovanja, konstantnom unapređenju usluga i shvatanju inovativnosti i jedinstvenosti kao imperativa.

Svesni toga da je uspeh kompanije nemoguć bez stimulativnog, dinamičnog i udobnog radnog okruženja koje razvija veštine, znanja i karijeru zaposlenih, pažljivo smo gradili svoju reputaciju najpoželjnijeg poslodavca.

Za naše sedište u Najrobiju potreban nam je:

Specijalista za upravljanje životnim ciklusom igrača - Kenija

Ukoliko ste analitična, proaktivna i komunikativna osoba, spremna da radi u dinamičnom i izazovnom okruženju, pozivamo vas da se prijavite na konkurs za ovu poziciju. Ova uloga prvenstveno podrazumeva spremnost na preseljenje u Keniju. Kroz praćenje i analizu ponašanja igrača, sprovođenje ciljanih kampanja i saradnju sa internim sektorima radi unapređenja korisničkog iskustva možete dati doprinos poslovanju kompanije i jačanju konkurentnosti na tržištu Kenije.

Vaše odgovornosti:

  • Kreiranje i sprovođenje strategije upravljanja životnim ciklusom igrača u saradnji sa Sektorom za razvoj odnosa sa igračima
  • Istraživanje ključnih karakteristika tržišta i igrača, definisanje potreba igrača na osnovu analize
  • Istraživanje ponašanja i delovanja konkurencije iz ove oblasti, prezentovanje zaključaka i kreiranje plana daljeg delovanja
  • Učešće u kreiranju strategije za razvoj kampanja i aktivnosti za privlačenje i zadržavanje novih igrača, zadržavanje postojećih, reaktiviranje uspavanih igrača, povećanje GGR1 po igraču
  • Praćenje i analiza efekata kampanja kroz ponašanje igrača
  • Učešće u osmišljavanja anketa za istraživanje korisničkog iskustva
  • Predlaganje smernica za ravoj benefita iz ugla potreba krajnjih korisnika
  • Učešće u testiranju novih bonusa i benefita za igrače i analiza reakcije igrača na njih

Vaš profil:

  • Poželjan VII stepen stručne spreme
  • Minimum dve godine radnog iskustva u relevantnoj oblasti
  • Odlično poznavanje industrije igara na sreću i ponašanja korisnika
  • Dobro poznavanje konkurencije i tržišta igara na sreću
  • Odlično znanje engleskog jezika
  • Odlično znanje Excela (pivot tabele, analize)
  • Preciznost i analitičnost, dobre interpersonalne veštine, spremnost na saradnju
  • Razumevanje principa ponašanja korisnika i tržišnih trendova
  • Prednost: iskustvo sa CRM alatima i rad sa korisničkim podacima
  • Spremnost na preseljenje u Keniju
  • Vozačka dozvola B kategorije 

Ukoliko ste zainteresovani za navedenu poziciju i ispunjavate tražene uslove, molimo vas da svoj CV prosledite putem prijave.

Zahvaljujemo svakom kandidatu koji se prijavi na konkurs, a kontaktiraćemo sa onim kandidatima sa kojima će biti započet proces selekcije.

U slučaju da ne kontaktiramo sa Vama, snažno preporučujemo da pratite našu stranicu Karijera i ostanete u toku sa otvorenim pozicijama.

 



Prijava >>