Opis pozicije

Ovde možete videti detaljan opis pozicije.

Pozicija: Menadžer za male i srednje klijente
Sektor: Poslovno korporativni centar Beograd
Lokacija: Beograd
Ističe: 09.03.2018
 

KOMERCIJALNA BANKA AD BEOGRAD

Ukoliko želite da radite u dinamičnom okruženju, da steknete i primenite znanja iz različitih oblasti informacionih tehnologija, i budete deo tima sposobnih i kreativnih ljudi sa kojima ćete podeliti nove ideje i entuzijazam, a sve u cilju kontinuiranog razvoja i rasta jedne od vodećih banaka u regionu i uz vaš lični napredak i razvoj, prijavite se za otvoreno radno mesto:

Menadžer za male i srednje klijente

Odgovornosti:

  • Aktivno učestvovanje u akviziciji klijenata iz segmenta MSP-a i unakrsnoj prodaji
  • Pružanje informacija klijentima o vrstama i oblicima proizvoda, usluga i digitalnim proizvodima Banke, uslovima i potrebnoj dokumentaciji
  • Preliminarno sagledavanje poslovanja, kreditne sposobnosti, instrumenata obezbeđenja i potencijalnih uslova i strukture angažovanja Banke kod klijenata
  • Formiranje ponuda klijentima, učestvanje u konačnom definisanju uslova ponude i strukturiranja saradnje
  • Pripremanje predlog po zahtevu klijenta u delu obrazloženja zahteva i transakcije, kvalitativne analize klijenta, saradnje sa klijentom, instrumenata obezbedjenja i konačnih uslova
  • Informiše klijente o odluci
  • Organizovanje i koordiniracija potpisivanja ugovora sa klijentima i prateće dokumentacije, prijem instrumenata obezbedjenja i dostavljanje neophodne dokumentacije za realizaciju odluka
  • Izrađuje zapise i izveštaje o obavljenom razgovoru/sastanku/poseti sa klijentom;
  • Unošenje i ažuriranje podataka o klijentima u bazi podataka i izrada izveštaja vezanih za njih
  • Praćenje pripadajućeg kreditnog portfolia klijenata radi blagovremenog identifikovanja signala upozorenja od uticaja na razvoj negativnih tendencija sa stanovišta rezultata poslovanja i sposobnosti klijenata da servisiraju dug
  • Učestvuje u praćenju naplate i preduzimanju svih potrebnih radnji za redovnu naplatu i regulisanje naplate potraživanja u saradnji sa drugim organizacionim delovima Banke;
  • Preduzima aktivnosti u cilju realizacije budžeta i snosi odgovornost za poslovni rezultat i ostvarenje postavljenih poslovnih ciljeva;
  • Pokreće inicijative za razvoj postojećih i uvodjenje novih proizvoda Banke 

Nama je važno da imate:

  • Visoku ili višu stručnu spremu - ekonomskog usmerenja
  • Minimum 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u bankarstvu
  • Poznavanje engleskog jezika i rada na računaru (MS OFFICE – Word, Excel, Power Point);
  • Usredsredjenost na klijenta, orijentisanost cilju, motivisanost i timski rad, veština komunikacije

Ukoliko smatrate da ispunjavate navedene uslove, a uz to volite izazov i raznovrsnost posla, imate viziju i spremni ste za donošenje odluka i preuzimanje odgovornosti, te realizaciju kompleksnih zahteva iz oblasti informacionih tehnologija, prijavite se putem linka na našem sajtu

Za sva dodatna pitanja kontakt telefoni su: 3080-489, 3080-323, 3080-309

Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

Rok za prijavljivanje: 19.03.2018. godine.



Prijava >>