Opis pozicije

Ovde možete videti detaljan opis pozicije.

Pozicija: Šef službe za razvoj i akviziciju rešenja ICT infrastrukture
Sektor: Sektor za IT planiranje i razvoj
Lokacija: Beograd
Ističe: 30.09.2019
 

Ukoliko želite da radite u dinamičnom okruženju, da steknete i primenite znanja iz različitih ICT tehnologija i softverskih rešenja, da učestvujete u realizaciji velikih i izazovnih projekata i budete deo tima kreativnih ljudi sa kojima ćete podeliti nove ideje i entuzijazam, sve u cilju razvoja i rasta jedne od vodećih banaka u regionu i uz vaš lični napredak i razvoj, prijavite se na naš konkurs.

Komercijalna Banka AD Beograd u radni odnos na neodređeno vreme prima zaposlene na sledeće poslove:

ŠEF SLUŽBE ZA RAZVOJ I AKVIZICIJU REŠENJA ICT INFRASTRUKTURE

Ova pozicija vam omogućava da vodite Tim zadužen za planiranje i razvoj kompletne ICT infrastrukture, da ste uvek u toku sa aktuelnostima na ICT tržištu praćenjem trendova razvoja ICT tehnologija i u mogućnosti da sami primenite nove tehnologije istraživanjem, testiranjem i evaluacijom savremenih rešenja i na kraju učešće u izazovnim projektima prilikom  implementacije.

Pozicija i odgovornosti:

  • Planira, koordinira i prati rad Službe za razvoj i akviziciju rešenja ICT infrastrukture
  • Prati razvoj novih tehnologija u domenu ICT infrastrukture, organizuje i realizuje evaluaciju, testiranje, nabavku i implementaciju u praksi.
  • Definiše arhitekturu rešenja u domenu ICT infrastrukture.
  • Utvrđuje standarde za instalaciju i korišćenje sistemskih softvera i ICT opreme.
  • Planira i prati realizaciju IT budžeta iz domena ICT infrastrukture.
  • Vodi proces upravljanja kapacitetom ICT infrastrukture.
  • Koordinira poslove planiranja, nabavke i ugovaranja ICT opreme i softvera, kao i odgovarajućih usluga.
  • Planira i organizuje sve IT procese vezane za usklađivanje sa licencnim pravima.
  • Definiše i kontroliše ispunjavanje ugovorenih SLA parametara koji se odnose na ICT infrastrukturu.
  • Unapređuje postojeće i uvodi nove IT procese koji se odnose na  ICT infrastrukturu i tehničke servise.
  • Prati optimizaciju i usklađenost ICT resursa i predlaže unapređenja.

Neophodna iskustva, znanja i veštine:

  • Visoka stručna sprema odnosno završene master studije, tehničkog usmerenja
  • Minimum 3 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima.
  • Iskustvo u radu sa ICT sistemima i tehnologijama (Microsoft, Cisco, VMware itd.).
  • Poznavanje koncepta i standarda bezbednosti informacija.
  • Organizacione sposobnosti.
  • Sposobnost razvoja i vođenja tima.
  • Aktivno znanje engleskog jezika.

Poželjna iskustva, znanja i veštine:

  • Sposobnost rada u timu i prihvatanje odgovornosti za dodeljene poslove.
  • Proaktivnost i fokusiranost na realizaciju postavljenih ciljeva.
  • Analitičke sposobnosti.
  • Želju za sticanje i primenu novih znanja.

Ukoliko smatrate da ispunjavate navedene uslove i uz to volite izazov i raznovrsnost posla, imate viziju i spremni ste da budete deo našeg tima, prijavite se preko sajta banke: http://www.kombank.com/posao

Ukoliko procenimo da Vaša radna biografija odgovara profilu koji tražimo, kontaktiraćemo Vas u najkraćem roku.

Zahvaljujemo se svim zainteresovanim kandidatima. Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

PRIJAVITE SE NAJKASNIJE DO 30.09.2019. GODINE.



Prijava >>